انجمن علمی معماری دانشگاه هنر تهران

نمایه ای از برنامه ها و اخبار

انجمن علمی معماری دانشگاه هنر تهران

نمایه ای از برنامه ها و اخبار

انجمن علمی معماری دانشگاه هنر تهران
آخرین نظرات

روز معمار

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ

به نام حق

امسال انجمن علمی معماری در جهت بزرگداشت روز معمار از چند هفته ی قبل شروع به برنامه ریزی نمود تا مراسمی در خور اجرا نماید . ایده های مختلفی در ذهن اعضا و حامیان انجمن شکل گرفت که به بحث و تبادل نظر گذاشته شد ، در نهایت بعضی از ایده ها به مرحله اجرا رسید . 


پخش فیلم معماری

در جهت رشد کمی و کیفی آگاهی دانشجویان اعضا انجمن درصدد برآمدند تا زمینه پخش فیلم معماری را فراهم نمایند ، بدین منظور با یاری دکتر کیانی ، انجمن توانست تا برنامه پخش فیلم را تهیه نماید و از تاریخ 3اردیبهشت زادروز شیخ بهایی که به نام روز معمار نامگذاری شده است ، پخش فیلم آغاز شد . این برنامه تا روز 10 اردیبهشت 1393 ادامه خواهد داشت . 

شایان ذکر است که با وجود حضور تعداد اندکی از دانشجویان در روز های ابتدایی ، امروز بیش از 40 نفر از دانشجویان در این برنامه شرکت نمودند .

از 3 الی 10 اردیبهشت - ساعت 12 الی 14 - سالن اجتماعات دانشکده معماری و شهرسازی


برنامه پخش فیلم 




اسکیس جمعی


یکی از ایده های ناب اعضای انجمن فراهم نمودن تدارکات اسکیس دسته جمعی برای روز معمار بود . این برنامه برای اولین بار در دانشکده اجرا شد و با استقبال کم نظیر دانشجویان مواجه گردید . برای این برنامه حدود 27 عدد از شیت های استفاده شده ی قبلی و 29 پاستل گچی در نظر گرفته شده بود .


اعلام طرح برگزیده لوگوی انجمن علمی


با توجه به آنکه در ماه های پایانی سال قبل انجمن اقدام به برگزاری مسابقه طراحی لوگوی انجمن نمود ، مقرر بر این شد تا طرح برگزیده در این هفته اعلام گردد . متاسفانه علی رغم تاکید مکرر انجمن مبنی بر ارائه به موقع طرح ها به دبیرخانه ، دوستان با تاخیر طرح ها را ارائه نمودند که این امر مشکلات عدیده ای را موجب گشت . جناب آقای دکتر کیانی از اعضای هیئت علمی دانشکده زحمت داوری این مسابقه را بر عهده داشته اند . انشاالله به زودی از طرح برتر رو نمایی خواهد شد و از طراح برتر تقدیر خواهد شد .


بازارچک معماری


با پیگیری اعضای انجمن و با مشارکت دوستان دوره ی 91 معماری بازارچه کوچکی از دستاورد های دانشجویان معماری 91 برپا شده است . این بازارچه در محل لابی ساختمان 1 واقع شده است . سالنامه معماری ، کیف و کفش چرم ، تابلو نقاشی و .. با قیمت مناسب به فروش میرسد .


اطلاع رسانی و پذیرایی


در جهت آگاهی بهتر دانشجویان از برنامه های انجمن علاوه بر اعلام برنامه از طریق شبکه های اجتماعی و وبلاگ انجمن ، انجمن از طریق تلویزیون مرکزی دانشکده تیزر برنامه های خود را پخش مینماید . همچنین بنر تبریکی به مناسبت روز معمار در مقابل درب ساختمان 1 نصب شد .

ضمنا پذیرایی نیز با ارائه چای به حدود 100 نفر در دانشکده صورت گرفت .  موسیقی سنتی نیز در محل اجرا شد . 


چاپ نشریه "مهراز طور " 

دومین شماره نشریه طنز مهرازطور نیز همزمان با هفته ی معمار چاپ گردید که در این هفته پخش خواهد شد .

در ذیل تصاویر جشن روز معمار را ببینید :





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
انجمن علمی

نظرات  (۱)

آقا دستت درد نکنه ! خیلی اطلاعات کامل بود . ممنون

ایشالا از این روزا باز هم باشه !

اگر چه ما که کم کم رفتنی شدیم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی